Bakat Terpendam

Kasi adjust dulu

Kasi adjust dulu

Selamat ini Adra cuma perati Daddy sahaja yang mengambil. Kerap kali jugalah Adra curi-curi perati Daddy mengambil gambar. Sejak dari situlah Adra mula berminat untuk  turut sama menjadi jurugambar ini. Tengok macam seronok juga. Almaklumlah, Adra ini kan jenis yang bukan suka bergambar sangat.

Tapi bila sesekali bila Daddy beri izin untuk menggunakan kamera, Adra memang tak lepas peluang untuk mencuba bakat terpendam ni..hihi. Bukan senang tau Daddy nak beri izin serupa ini. Biasanya kalau dapat pegang hujung-hujung tali kamera pun Daddy nak berbunyi…”Hah…nak usik apa tu..??”. Tapi barangkali berkat hari baik bulan baik ni kan, maka Daddy pun izinkan jugalah Adra meminjamnya. Berpeluh jugalah Adra nak membetulkan tetapan kamera jenis DSLR ini.  Sudahlah tetapan kamera Daddy ini semuanya berbahasa Inggeris. Lagilah Adra tak faham. Mujur juga Daddy sudi menerangkan beberapa perkara. Sudahnya, Adra guna tetapan Auto sahaja. Habis cerita..hihi.

Ok..sedia..

Ok..sedia..

Hah..cantik kan gambar Nenek ni

Hah..cantik kan gambar Nenek ni

-Gambar sebenar yang diambil oleh Adra-

-Gambar sebenar yang diambil oleh Adra-

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

w

Connecting to %s